Kariéra
Volné pozice
Obchodně technický konzultant
Česká, rychle rostoucí společnost, která se zabývá prodejem úsporných technologií a opatření do domácností, hledá do nového teamu kolegy, s duší obchodníka. Komunikujete rádi s lidmi, jste otevření a oplýváte spoustou energie a osobní zodpovědností? Pak hledáme právě Vás.
Nabízíme:
- Osobní asistentku na organizaci Vašeho času a domlouvání schůzek
- Školení v oblasti prodeje a obchodu od předních odborníků
- Časovou nezávislost a flexibilní pracovní dobu v okolí Vašeho bydliště
- Osobní vůz po zapracování
- Práce na plný i na poloviční úvazek
- Nadstandardní finanční ohodnocení
- Možnost růstu na manažerské pozice
Náplň práce:
- Prezentace nabídek a prodej
- Uzavírání objednávek
- Pravidelné vyhodnocování prodeje a návrh změn ke zlepšení
- Osobní rozvoj v obchodních dovednostech
Požadujeme:
- Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti
- Orientaci na výkon, orientaci na zákazníka
- Asertivitu, empatii, otevřenost
- Chuť na sobě pracovat
- Komunikativnost a kreativitu v jednáních
- Řidičský průkaz skupiny B
Nástup: ihned
Místo výkonu práce: Praha, Středočeský kraj, Ústecký kraj, Královo Hradecký, Pardubický kraj, Karlovarský kraj, Brno
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat. Není třeba přikládat životopis. Napište, my se ozveme.
Asistent/ka obchodu
- operátor/ka callcentra
Česká, rychle rostoucí společnost, zabývající se prodejem úsporných technologií a opatření do domácností, hledá do mladého teamu další kolegy a kolegyně. Baví Vás komunikace po telefonu, máte organizační schopnosti a osobní zodpovědnost? Pak hledáme právě Vás.
Nabízíme:
- Práci v mladém kolektivu, který "táhne za jeden provaz"
- Příjemné pracovní prostředí přímo v centru města - výborná dostupnost MHD
- Rychlé zapracování a pravidelná školení
- Nadstandardní finanční ohodnocení - pevná složka mzdy plus bonusy za obrat Vašeho týmu
- Firemní bonusy
- Zaměstnání na plný úvazek
- Možnost růstu na manažerské pozice
- Domlouvání schůzek s našimi klienty
- Plánování a organizace pracovního času obchodníků.
- Pravidelné vyhodnocování činnosti a návrh změn ke zlepšení
- Osobní rozvoj v komunikačních a organizačních dovednostech
- Velmi dobré komunikační schopnosti po telefonu
- Příjemný hlasový projev
- Znalost práce s počítačem
- Orientaci na výkon a týmovou práci
- Chuť na sobě pracovat
- Ochotu učit se novým věcem
Náplň práce:
Požadujeme:
Nástup: ihned, Místo výkonu práce: Ústí nad Labem.
V případě zájmu prosíme o životopis na: milan.suska@safe-logic.net